fredag 6. juni 2014

Oversikt i systemet.

Det er fint å ha det ryddig, men ikke alltid like lett. I dag kom jeg over noen fin fine klistrelapper hos Søstrene Grene. Jeg har tidligere funnet meg noen esker og papirposer i samme butikk og endelig skal jeg få vite hva jeg oppbevarer i hver eske før jeg lukker opp lokket på samtlige esker. Selvfølgelig er jeg alltid gjennom 8 av 10 esker før jeg finner det jeg er ute etter. Men fra nå av blir det andre boller!
 
Lappene ser helt vanlig ut ved første øyekast. Svarte lapper, tenker du! Hvordan skal kulepennen synes på de mørke arkene? Det er jo akkurat det som er SÅ genialt! Du trenger aldri mer skifte ut lappene på eskene, bare skriften. Se hvordan lenger ned:)

 
 
De kommer i denne lille fine og meget smale esken. 1,5cm tykk og 13,3cm både vannrett og loddrett! Altså en veldig stor eske for disse lappene, 36stk etiketter per eske som hver er 7x3,7cm. Men fortvil ikke, den som laget denne "store" esken, gjorde ikke det bare for å sløse med materiale. Neida, de var så smarte at informasjonsetiketten foran på esken er eksakt like stor som selve etikettene inne i esken. Jeg sier bare sim-salla-bim, se neste bilde!

 
 
Hva skal du oppbevare i en så liten eske? Det lurte jeg veldig på, men jeg har funnet ut at den er veldig fin å ha til små smykker, plaster og binders for eksempel. Fordelen er at esken i seg selv tar veldig liten plass. Så om du er et ordensmenneske så vil du like denne esken, både med og uten lapper inni.
 
 
 
Klistre noen lapper på gaveposer og esker (alt fra Søstrene Grene)

 

 


Åja, det er kritt du ser! Lappene er nemlig tavleetiketter, det vil si at du når du bytter innholdet i eskene, så er det bare å hviske ut det som står der med litt vann på fingeren og skrive på nytt på samme lapp! Genialt spør du meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar